همه چیز در مورد خوزه مانوئل رینا دروازبان اسپانیا
نوشته شده توسط : هادی

PepeReina.JPG

 

 

خوزه مانوئل رینا پائز (زادهٔ ۳۱ اوت ۱۹۸۲) فوتبالیست اهل اسپانیا است که در پست دروازبان برای باشگاه فوتبال لیورپول در لیگ برتر انگلستان و تیم ملی فوتبال اسپانیا بازی می‌کند. او را همچنین با نام‌های په په رینا و خوزه رینا هم می‌شناسند.

خوزه رینا پسر دروازبان پرآوازه باشگاه فوتبال بارسلونا و باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید، میگوئل رینا است. او دوران ورزشی اش را از تیم جوانان باشگاه فوتبال بارسلونا شروع کرد و او اولین بار در فصل ۲۰۰۰-۰۱ در لالیگا برای باشگاهش به میدان رفت. او در سال ۲۰۰۲ به طور قرضی به باشگاه فوتبال ویارئال رفت، شایستگی‌های او باعث شد او گزینهٔ اول برای ایستادن در دروازه باشد و به همین دلیل قرارداد او در سال ۲۰۰۴ به صورت دائمی در آمد. اما خیلی زود باشگاه را به مقصد مرسی ساید باشگاه فوتبال لیورپول ترک کرد. رینا از بدو ورودش در سال ۲۰۰۵ به باشگاه گزینه اول برای ایستادن در درون دروازه بود. او در سال ۲۰۰۶ اولین جامش را با باشگاه فتح کرد، او در بازی پایانی FA Cup که مقابل باشگاه فوتبال وستهام یونایتد برگزار می‌شد سه پنالتی را مهار کرد تا کمک کند که تیمش این جام را فتح کنند. در سال ۲۰۰۷ او توانست همراه تیمش به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، مسابقه‌ای که پدرش در سال ۱۹۷۴ در آن پیروز شده بود، اما تیم او بازی را به باشگاه فوتبال آ ث میلان واگذار کرد. رینا در پست دروازبانی در لیورپول از خود یک رکورد بر جای گذاشته‌است، او در سه فصل متوالی حضورش در این تیم توانسته‌است جایزه دستکش طلایی لیگ برتر انگلستان را به خاطر بیشترین بازی بسته نگاه داشتن دروازه اش کسب کند.

در رده بین المللی، رینا در ابتدا برای تیم ملی فوتبال جوانان اسپانیا بازی می‌کرد، او در سال ۱۹۹۹ همراه تیمش توانست برنده جام زیر ۱۷ سال‌های اروپا شود. او در سال ۲۰۰۵ به رده بزرگسالان تیم ملی فوتبال اسپانیا پیوست ولیکن در آن جا همواره در سایهٔ حضور ایکر کاسیاس قرار داشت. او یکی از اعضای تیم ملی فوتبال اسپانیا در جام جهانی ۲۰۰۶ و همچنین یورو ۲۰۰۸ بود. او به همراه تیمش توانست مقام قهرمانی یورو ۲۰۰۸ را بدست بیاورد.

باشگاه کار
حرفه

پسر دروازه بان سابق باشگاه بارسلونا ، Reina حرفه ای فوتبال خود را در آکادمی جوانان بارسلونا ، لا Masia آغاز شد. از سال 1997 او به بازی به عنوان دروازه بان اول انتخابی برای طرف ذخیره بارسلونا ، که سپس در لایه 3 در فوتبال اسپانیا به رقابت پرداختند هرمی است. در سال 2000 سالمندان 18 او برای بارسلونا اولین تیم نامیده شد ، پس از دروازه بان اول و دوم انتخاب ، ریچارد Dutruel و Francesc Arnau ، دچار صدمات. با توجه به اولین مربی تیم سرا فرر ، که تا به حال به نام Reina ، حافظ نشان داد وعده بزرگ ، اما بعد از چند ماه فرر خود اخراج شده بود و از اقدام Reina تیم demoted 1 [2] دو سال بعد ، در سال 2002 ، او از عاریه بود Villareal ، تبدیل شدن به اولین انتخاب خود را دروازه بان. به دنبال برخی از اجراهای خوب است ، او گرفتار توجه لیورپول

Reina.

Reina توسط لیورپول از ویارئال در ژوئیه 2005 امضا شده ، با مدیر رافائل بنیتز hailing او را به عنوان "بهترین دروازه بان تیم در اسپانیا". Reina اولین خود را در برابر لیورپول راه حل ها شبکه ، در حال حاضر به عنوان پرستاران جدید شناخته می شود ، در دور اول مقدماتی برای 2005-06 لیگ قهرمانان ساخته شده است.

برای فصل 2005-06 ، Reina بیش از لیورپول به عنوان دروازه بان اول انتخاب شد ، relegating 2005 لیگ قهرمانان اروپا قهرمان جرزی Dudek به نیمکت. در آغاز فصل مشابه ، در تاریخ 17 اوت 2005 ، Reina اولین بین المللی خود را برای اسپانیا در دیدار دوستانه مقابل اروگوئه ساخته شده است. اسپانیا 2-0 برنده شد.

فصل معلوم شده است که 1 موفق برای لیورپول آنها بر قرار دادن بازیهای لیگ سال قبل بهبود یافته و برنده جام حذفی. این نیز یک موفقیت بزرگ برای Reina شخصا او بریده شدن پرونده های مختلف لیورپول جدید است. در 3 دسامبر 2005 ، Reina نگهداری 6 متوالی ورق او پاک ، در برابر ویگان در لیگ برتر ، برای شکستن رکورد باشگاه لیورپول برای ورق های پی در پی پاک در دوره لیگ برتر. او پیشی ثبت دیوید جیمز »از 5 بازی ، از فصل 1996-1997. اجرای باور نکردنی Reina 'sدر بازی های لیگ 8 ، هنگامی که جیمز اورتون Beattie گذشته او را خالص لیورپول در پیروزی 3-1 لیورپول در راس بر رقبای خود Merseyside ، در 2005 دسامبر 28 به پایان رسید. Reina نیز شکست پیاپی تیم فوتبال لیورپول را تمیز برگ سابقه ، با 11 بین اکتبر و دسامبر 2005. Mineiro ، از سائو پائولو ، بالاخره گذشته او گل در تاریخ 18 دسامبر 2005 ، در جام باشگاه های جهان جام نهایی.

بزرگ نقطه صحبت کردن در فصل رخ داده است در تاریخ 5 فوریه 2006 ، در بازی لیگ برابر چلسی. Reina ، داشتن ساخته چالش در Eiður لحظات Guðjohnsen پیشتر گفته شد ، خاموش شد controversially برای patting چهره Arjen روبن ، که افتاد theatrically فرستاده شده است. [3] ، به عنوان "رفتن پایین مانند او sledgehammered شده است" نوشته آلن هانسن دانشمند می خواهم توصیف کرد. لیورپول به پایان رسید تا از دست دادن بازی 2-0 و 3 بازی Reina ممنوعیت داده شد.

در 16 آوریل 2006 ، Reina جشن ظاهر خود را 50 برای لیورپول نگه داشتن برگه پاک در برابر بلکبرن مریخ نوردها. در نتیجه ، او دارای سابقه لیورپول برای بدترین اهداف اذعان شده توسط حافظ در 50 بازی اول خود را. رکورد قبلی ارسال شده توسط ری Clemence در مجموعه 1970-1971 ، زمانی که او اذعان اهداف 32. Reina اذعان فقط 29.

در ماه مه سال 2006 ، Reina لیگ برتر جایزه دستکش طلایی را برای نگه داشتن 20 ملافه تمیز در فصل 2005-06 اهدا شد.

در بازی خانگی آخر فصل -- فدراسیون فوتبال نهایی در 13 مه 2006 -- Reina ساخته شده و تعدادی از اشتباهات به اجازه چکش به سرب 3-2. استیون جرارد blushes Reina با اکولایزر اواخر ذخیره می شود ، قبل از دروازه بان ذخیره ساخته حیاتی در وقت اضافه. مسابقه به پایان رسید 3-3 به ضربات پنالتی پیروز شد و رفت ، جایی که ذخیره Reina 3 از 4 مجازات برای به دست آوردن جام برنده شوید.

در فصل 2006-07 ، با وجود ساخت اشتباهات اوایل فصل (که مهمترین آنها بر علیه رقبای لیورپول شهرستان اورتون در شکست 3-0) ، وضعیت Reina لیورپول را به عنوان شماره یک حافظ بیشتر توسط conceding Dudek 's9 اهداف بود در عرض یک هفته در 2 فنجان سمان روابط برابر آرسنال. پس از لیگ قهرمانان آسیا 2007 نیمه نهایی اول پا در مقابل چلسی ، Reina ، انسان را از مسابقه توسط هواداران لیورپول اهدا شد به لطف رشته های فوق العاده موجب صرفه جویی ، از جمله دو خیره کننده صرفه جویی از انگلستان هافبک فرانک لمپارد. او تکرار فرم خوب خود را در ساق پا 2 ، نگهداری ورق تمیز می کند. مسابقه رفت تا ضربات پنالتی ، که در آن تقویت شده Reina مجازات نجات او شهرت ، توقف چلسی 2 از 3 لگد به عنوان لیورپول 4-1 برنده شد. در بازگشت به خانه خود را از مسابقه ، به کشف خانه خود را در Woolton burgled شده است. سه هفته بعد ، در آتن ، Reina تنها 3 بازیکن به دنبال قدم به قدم توسط پدرش با حضور در اروپا جام جهانی نهایی شد. Reina امضا قرارداد جدید با لیورپول -- تا 2012 -- در تاریخ 7 ژوئن 2007. [4]

در ماه اوت 2007 ، Reina دوباره لیگ برتر جایزه دستکش طلایی برای 2 فصل پی در پی برنده شد ، پس از حفظ 19 ملافه تمیز در مبارزات انتخاباتی لیگ برتر 2006-07 [5] [6]

تاریخ 2 فوریه 2008 ، Reina سریعترین دروازه بان در تاریخ لیورپول برای حفظ نیم قرن از ملافه تمیز شد. او نقطه عطف در پیروزی 3-0 مقابل ساندرلند ضربه ، در لیگ 92 او وابسته به گردش یا سفر کوتاه ، ضرب و شتم رکورد قبلی ارسال شده توسط 3 [7] سپس او در ادامه با Petr Cech کراوات برای Barclays طلایی جایزه دستکش برای فصل است ، اما دومی جایزه با اهداف بهتر نسبت به بازی اعطا شد. Reina امضا قرارداد جدید با لیورپول ، جایگزین 1 قبلی ارسال شده بود. قرارداد او را نگه می دارد در Anfield تا 2016. در باره امضای برای چنین مدت طولانی او گفت : "چرا مرتکب؟ از آنجا که من خوشحالم اینجا و من فکر می کنم باشگاه خوشحال است بیش از حد. من هیچ دلیلی برای ترک کنند ". [8]

Reina کردم 2010-11 فصل خود را شروع کردن به مخلوط ، ساخت برخی از کلاس دنیا صرفه جویی در برابر آرسنال در باز لیورپول لیگ برتر ثابت ، قبل از فشار دادن تلاش Marouane Chamakh را به هدف خود. مدیریت روی هاجسون ، باشگاه کاپیتان استیون جرارد کاپیتان و معاون جیمی Carragher همه سریع به پشت Reina و پشت او را به اشتباه اجازه نمی دهد تحت تأثیر قرار فصل خود شد. [9] [10] [11]

با این حال ، او به نظر می رسید کمی مرزی است که در زیر اروپا بازی لیگ انتظار می رود. اما درست به عزم پولادین و برچسب خود را به عنوان یکی از بهترین دروازه بان جهان در او نگه داشته ، ورق تمیز و مطمئن باشند که لیورپول را به پای 2 با بهره 1-0 بروید. Reina دروازه بان از سال 2010 در ماه دسامبر انتخاب شد. ضرب و شتم او casilass ایکر و براد Friedel برنده جایزه
[ویرایش] حرفه ای بین المللی

Reina تا به طور منظم در تیم ملی اسپانیا ، عمدتا به عنوان نگهبان انتخاب 2 بعد از ایکر کاسیاس بوده است. او بخشی از تیم است که برنده یورو 2008 بود اما تنها یک بازی در بازی پایانی شد. او یک بازی کامل یونان در برابر اسپانیا که 2-1 برنده بازی کرد.

در اکتبر 2008 ، او و ایکر رکورد ملی برای طولانی ترین زمان را صرف شکست بدون هدف conceding. آنها برای 710 دقیقه شکست نخورده رفت ، بیش از افسانه ای آندونی Zubizarreta و فرانسیسکو Buyo. Sonck وسلی از بلژیک به پایان رسید رگه goalless خود را هنگامی که او بر علیه آنها در جام جهانی 2010 گل بازی های مقدماتی. در ژوئیه 2010 او به جام جهانی فوتبال در آفریقای جنوبی با اسپانیا برنده شد ، به رغم عدم به ظاهر در رقابت.
[ویرایش] زندگی شخصی

Reina ازدواج دوست دختر قدیمی Yolanda رویز در کوردوبا در تاریخ 19 مه 2006 ، [12] و قبل از پیوستن با تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2006. زن و شوهر دو دختر شدند. او همچنین همسایه درب بعدی تیم لیورپول و فرناندو تورس اسپانیایی بین المللی [13] [14]

او پدر میگوئل Reina در هدف برای اتلتیکومادرید را در 1974 اروپا جام نهایی که آنها را به باشگاه فوتبال بایرن مونیخ از دست داده 4-0 در پخش بعد از اولین مسابقه به پایان رسید 1-1 بود.

اگر چه شکل سخت و جدی را در نقش خود به عنوان دروازه بان ، Reina است برای پربرکت خود ، شخصیت دلقک مانند خاموش قیر ، اغلب سرگرم کننده هم تیمی های خود را با جوک ها و آهنگ های معروف [15] [16] ، و معروف اقدام به عنوان جمعیت ، خشنود استاد در مراسم جشن پیروزی اسپانیا را پس از مسابقات قهرمانی 2008 اروپا [17] و 2010 به جام جهانی [18].

 

 



:: بازدید از این مطلب : 1289
|
امتیاز مطلب : 140
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : 25 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: